Εγκρίθηκε ο νέος σχολικός κανονισμός του σχολείου μας

    Ο σύλλογος διδασκόντων ενέκρινε, ομόφωνα, το νέο σχολικό κανονισμό που συνέταξαν οι καθηγητές του σχολείου μας κ. κ. Βασιλαντωνάκης Σταύρος και Τζέτζιας Χρήστος. Ο νέος κανονισμός, που μπορείτε να τον διαβάσετε παρακάτω,, έχει συνταχθεί με ένα τρόπο που πιστεύουμε πως θα γίνει εύκολα κατανοητός από τους μαθητές μας, οι οποίοι βέβαια καλούνται να τον τηρήσουν.

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

 

 Ή ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


1. ΠΡΟΣΕΥΧΗ: ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.

 

2.  ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ (ΓΙΑ ΜΕΣΑ):  ΜΟΛΙΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΟΥ Ή ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟΥΣΙΑ.

 

3. ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟΣ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΩΣΤΑ.

 

4.  ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ: ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ, ΝΑ ΠΙΩ ΝΕΡΟ, ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΩ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.

 

5.  ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ: ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΞΩ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΕΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ.

 

6. ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ: ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΓΙ? ΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΡΩΩ Ή ΠΙΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΤΑ ΦΥΛΑΩ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ.

 

7.  ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ: ΠΕΤΑΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ Ή ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ! ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΟΥ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΙΧΝΩ ΣΕΒΑΣΜΟ!

 

8. ΘΡΑΝΙΟ-ΚΑΡΕΚΛΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΩ ΚΑΘΑΡΑ! ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ. ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΠΡΙΝ ΣΧΟΛΑΣΩ.

 

9. ΚΤΙΡΙΟ-ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ, ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ, ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ. ΔΕΝ ΣΠΑΩ ΘΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΦΘΟΡΕΣ. ΕΤΣΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.

 

10. ΚΗΠΟΙ-ΠΑΡΤΕΡΙΑ:  ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΩ ΤΑ ΦΥΤΑ ΤΩΝ ΚΗΠΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΡΟΣΙΑ, ΨΥΧΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΥΛΕΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.

 

11. ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ή ΤΗΝ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ.